Massa problem ?

Så mycket som väntar den närmaste tiden, så att jag vet snart varken in eller ut. Praktik, möten, läkarbesök osv.
Mitt första problem, praktiken börjar imorgon, ska vara där klockan sju, och för att hinna med tåg osv måste jag åka kl 05.51. Är då i Burlöv 06.30 ca. Och jag som har fått svårt för tidiga morgontider! Så det är snart hög tid att jag slänger mig i sängen och dax för att sova. Som pricken över i:et bad jag internatförståndaren om att jag skulle få göra frukost. Ja det fick jag, om jag hjälpte han med att bära en säng. Eftersom jag har nerv kläm imellanåt så klarar jag inte bära. Och pga det får jag ingen frukost. IDIOT!
Härnäst i veckan ska jag på möte i Staffanstorp angående lägenhet till mig. Och inför det mötet är jag otroligt nervös och på helspänn hela tiden. Kan inte koppla av. Oroar mig och föreställer hur mötet kommer att sluta. Vill inte få det nekat. Vill ha en bostad, vill säga upp min internat plats och få ordning på mitt liv.
Och läkaresöket. Dock är inte det förrän i oktober, men tiden går ju så snabbt, så snart är den dagen kommen. Och även där vill jag inte få avslag. Vill få det gjort och även ha det ur världen.
Inte långt kvar innan jag blir 18. Och en massa ansvar väntar. Nä usch. Nu orkar jag inte med detta mer. Ska lägga mig i ett varmt bad innan sängen .
Go'natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0