Praktiken

Jag har ju helt glömt bort att skriva om min praktik! Den tanken slog mig när jag var på väg ifrån mamma och hem till mormor!
Praktik har vi mellan måndag-onsdag olika tider varje dag. Har tre dagar avklarade, och framför mig väntas ytterligare tre veckor/3 dagar i veckan. Är på Steéns åkeri i Burlöv, och jag är supernöjd med min plats. Det har gått skit bra hittills, fått åka med olika chaufförer varje gång. Men något jag måste jobba på är att få bort min blyghet.
Än så länge har jag fått vara med att köra byggmaterial (trä), frysvaror och gasol. Inget av det har väl varit något jag är riktigt intresserad av att köra själv, jag är mer inne på det här med att köra grusa bil. Men jag får ta vad jag får när den dagen är kommen :)
 
I skrivandets stund så sitter jag samtidigt och lyssnar på Stiftelsen och dricker ett glas jouice. Mormor är på sjukhuset och ska röntkas (stavning?) Funderar på att gå ut en runda, men vädret hindrar mig. Så otroligt kallt. lägger mig annars en stund på soffan och vilar fem min  eller tio. Får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0