klara truck kortet!

Trött som bara den. Varför? Har inte den blekaste. Men en sak vet jag. Att efter detta inlägg är färdigskrivit så ska jag packa väskan, borsta bissingarna och så rätt i sängen. 
Gjort klart ett Engelska arbete, ett såkallat projektarbete idag. Känns hyfsat bra så lämnar in det imorgon. Annars har dagen mest bestått utav håltimmar och ytterligare håltimmar. Fick sova till 10 idag så tidig morgon blev det inte för min del. Det behövdes.
Fredag imorgon. Ringa till mi praktikvärd, sedan hämtar älskling mig efter skolan. Om det blir som vi sa vill säga. Skönt att slippa pendla för en gångs skull. Jag, jag har det bra :love:
 
GLÖMDE NÄSTAN! Jag var inne hos en utav lärarna tidigare idag för att fråga en sak. Men glömde helt bort mitt ärende när jag fick veta att jag äntligen klarat truck kortet. Fyfan vilken lättnad. Och fyfan vilken glad tjej jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0