sjukling.

usch vad synd det är om mig! Sitter iklädd Onepiece och en varm kopp te och tittar på tv. Åkt på en otrolig förkyldning. Bara sådär.
Helgen har varit kanon! Till en viss del. Spendera den som sagt i Staffanstorp, och sov hos kusin Emelie. Blev lite gille, med en massa trevligt folk, trots omständigheterna som jag INTE hade räknat med. Fick träffa min man både fredag och lördag. Så jag klagar inte :) Man brukar ha det talesättet "när spriten går in, då går vättet ut". Håller du med Emil?;) Lördagen fick vi tillbringa på akuten med Emil som slog handen i en skylt under fredagskvällen. Efter 10 timmars väntan på akuten blev han tillsist gipsad. Och under tiden han blev gipsad var jag hemma hos älskling, spendera lite tid med honom, och fick träffa hans finfina familj. & idag är hans semester slut.
Vaknade upp idag hemma hos kusinen och var genomförkyld. Like a bomb hade den bara attackerat mig. Kände dock av den lite när älskling körde hem mig, men värre nu. Tycker synd om mig själv som sagt :(
 
sitter just nu och tittar på Snooki& Jwoww show på tv, och ska alldeles strax gå in och lägga mig igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0