<3

När man verkligen tycker om en person, så obeskrivligt mycket men inte vet riktigt hur man ska göra för att bevisa det och ord inte kan beskriva det ordentligt. Då det kvittar om man verkligen sliter precis som man tycker, tänker och känner men endå inte känner att man fått ut allt. just så känner jag just nu. Men vid detta laget borde min pojkvän förstå hur mycket han betyder för mig när hur mycket jag älskar honom. Men endå känner jag att det finns så mycket mer. Så ibland önskar jag att han kunde se sig själv genom mina ögon. Kunna se och känna det jag verkligen känner för honom. Det där som inte går att sätta ord för. Detta tänker jag var gång. Då jag försöker beskriva för honom att han verkligen är min värld och luften jag andas. Jag har verkligen tur som har lust honom i mitt liv. Han borde ha något slags pris för att vara världens bästa pojkvän. för en sak är säker. hade jag hittat någon som var precis som mig själv, så hade jag lämnat människan direkt. hade inte stått ut en längre stund. Jag kan vara fruktansvärt krävande, jag kan vara ett svin rent av, men trots allt så finns han kvar där. Han är den sorts kille som sagt att jag är vacker osminkad, han berättar hur vacker jag är nyvaken. Att jag är attraktiv när jag går i mjukis byxor och tjocktröja osminkad och inte fixat håret. Jag menar, vad mer kan jag begära? han är bara rakt av bäst. han gör mig hel. min finfina pojkvän !< 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0