det går bra nu.

Idag har oxå varit en sån där riktig kanon dag! Verkligen.
Vakna imorse då klockan ringde 08:30, och jag lämnade sängen utan problem, efter en halvtimme ;-) Tog på mig kläderna, tog morgoncigg och sedan borsta tänderna innan det blev dax att bege sig till veckans första lektion. & jag hade en heldags körning. Vi var tre personer som dela på 6 timmars körning, och det gick bra för min del. Fick vissa saker förbättrade och få saker att tänka på. Framsteg framsteg.
Efter skoldagens slut var det matdax, och där efter läxhjälp. Eftersom jag haft så svårt med teorin, så tänkte jag lägga det åt sidan. Men eftersom jag har sån underbar pojkvän som trycker på och som tror öå mig så gjorde jag en repetition. Hade inga direkt höga förväntningar, utan läste igenom frågorna noga, bläddra lite i boken och sedan svara det som kändes rätt. Hade lite ångest över att trycka på "rätta", men var säg himla tvungen och vips så hade jag klarat det. 68/70 rätt. Gissa vem som jubla av glädje! Efter trettonde försöket så satt den där. Ringde till mamma och skröt, och gick sedan bort till Cylindern för att skryta för syrran. Mest för att jag kunde. Där stod hon och baka bullar så det var ett utmärkt sammanträffande.
kvällen sluta med att jag och braiga vänner körde till donken. Åter igen en fantastisk dag.
I skrivandets stund så ligger jag nerbäddad i sängen, och ska alldeles strax försöka sova. Hoppas på en minst lika bra morgondag.
go'natt alla finisar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0