myskväll

intagit golvläge.
lagt ut täcket och kuddar på golvet framför Tv:n och kollar på Melodifestivalen. Intog först soffläge men det tillät inte ryggen min. - tycker så fruktansvärt synd om mig själv.
tröstar mig med en godispåse och sällskap av pappa och hans dama. Så själv slipper jag vara denna lördagskväll.

Efter att ha spenderat natten i Dalby så körde hjärtat hem mig morse. Hade en omväxlande kväll igår faktiskt. Vid fem igår kom hjärtat och hans familj och hämta mig. & jag följde med till deras släkt i Trelleborg. Första gången jag träffa en del av dem, andra träffat tidigare. Väldigt trevligt faktiskt. Efter det hem till hjärtat och hade massa mys! min fina prins. ♥
Blev hemkörd runt halv ett(tror jag) tog en dusch och åt frukost. Pappa gick hem till faster och hennes gubbe medans jag rensa ur garderoben min för en gångs skull. Fick ihop en kasse med kläder som skulle slängas, men så kom mitt beslutsångest fram. kunde inte slänga kläderna så satte in dom i garderoben. längst in. Kanske glömmer av det och sen hittar det och liksom "oj har jag en sån tröja!".

skulle egentligen på bio. men ändrade planer. så jag har myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0