dag två – en person jag vill träffa just nu .

Är min underbara mamma.
Som ni förstått (de som är vän med mig på facebook) så är det lite strul just nu. Bla med eller rättare sagt i skolan. & med mamma kan man prata med allt om, men lite svårt att förklara allt genom telefon.
Mamma är den som vet mest, och förstår bäst när det gäller mig. & vi har gått egenom så otroligt mycket tillsammans. I alla lägen har hon stått vid min sida, i glädje och sorg. Visst, vi har haft våra bråk, men det har väl alla någongång haft med sina föräldrar. Eller? ;)'
Vi har varit ifrån varandra fram och tillbaka, bott på vars ett håll i omgångar, men endå står mamma mig närmast och hon är en av de viktigaste personerna i mitt liv.
Jag älskar verkligen min mamma. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0