hell yeah!

Måndag idag. & även ny månad. 1 Augusti. Om 21 dagar börjar skolan! Ser fram emot det.
Jallafall, som sagt, söndag igår, bästa vän Alex & Bacon åkte hem igår. Lördags blev helt okej, för min del. Bortsett från dom jävla skorna som förstörde en hel del! Aj mina fötter, fortfarande.
Det blev Joddla med Siv. & Fyfan vilket ös. Jävligt bra stämmning i publiken bortsett från slagsmålen som blev precis bredvid oss. & sedan Hasse Andersson. Han är kung!
Först och främst tog vi bussen ifrån Billesholm 16.44 vidare in till Bjuv där vi tog tåget in till Helsingborg. & så klart är tåget fult och bara luktar svett. Mötte sedan upp Steen och en kompis till han på knutpunkten och sedan sikte direkt mot Joddla. Efter spelningen var det sikte mot toalett&mat och sen vidare till Hasse Andersson där jag träffa min kära Josefine. ♥
Under Joddlas spelning var det stort sätt bra väder, men så klart kommer allt regn är Hasse spelar. Var inte där så länge, utan vi bestämde oss för att ta tåget, eller en buss hem igen. Sprang runder på knutan som yra höns ör att hitta rätt. Efter någon timme, kom vi till rätt tåg. Väl hemma i Billesholm igen gick vi upp till Morbror Stefan, satt och snacka/diskutera med han, och guuuuud vad han är dryg att diskutera med. Men älskar han endå :'D

Finns inte så mycket att skriva om gårdagen. Killarna åkte hem, jag följde med mamma ner i tvätstugan medans hon tvätta. Sedan gick jag hem och åt mat. Skulle vila middag där efter, men blev längre än jag trodde. Vakna igen runt 20.30, var extremt uttråkad, så tog och hängde upp mina nya gardiner som jag fick av mamma. Blev så jävla snyggt! Bara det at de bruna var för långa, så dom satte jag upp med klämmor. HAHA Jag är smart! :)
Kunde dock intte somna om igårkväll, så som  vanligt tog jag fram "Du&Jag i trafiken". & det blev några timmars läsning, så nu är jag även klar med den boken. Bara till att läsa om den igen. Kan ju snart alla regler utantill tycker jag. Hihi.

Nu ska jag ta mig en cigg, och invänta mamma som skulle komma ner när jag vaknat.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Nickie

du skulle gå i Skurup va ? ska du bo där då i veckan, och sen är du i billesholm på helgerna? <3

måste träffas snart !<3

2011-08-03 @ 12:24:03
Postat av: Marinah

Bor i Skurup på veckorna. Billesholm helgerna, och staffanstorp då o då :) <3

2011-08-09 @ 15:59:37
URL: http://diebythegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0