"Micke fina blommor"

Har tagit min jogging tur för idag i regn & åska. Rätt skönt. Men när jag hörde åskan gick det fortare hemåt!

Ränsade som sagt ut garderoben igår , och skulle gett bort det mesta, men eftersom det mesta bara var slafs åkte det i konteinern utanför uppfarten.
Har även varit med mamma och mormor in till Bjuv idag. Mormor skulle ha medicin, och jag tömde lådan på gratis nicotintuggummi. Mormor och mamma skulle oxå ha blommor, och det var nog den drygaste blomsterghandlare jag någonsin varit hos. Det enda hon sa på brytande svenska var
"micke fina blommor" Köpa micke fina blommor" Blommor från holland". Ahahahahah trodde jag skulle få skrattanfall av att lyssna på hene.

Nu ska jag sätta mig framför tvn och titta på Teen mom.

Ha d bra mina lovers.

Kommentarer
Postat av: anonym

hahahahaha faan va jag as garva när jag läste om blomsterhandlaren

2011-08-17 @ 19:21:04
Postat av: Marinah

Du skulle skrattat mer om du var där ! >.<'

2011-08-18 @ 00:17:43
URL: http://diebythegun.blogg.se/
Postat av: anonym

hahahaha hade fan dött en smula :P

2011-08-18 @ 17:12:39
Postat av: Marinah

många smulor! ^^

2011-08-18 @ 20:32:11
URL: http://diebythegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0