tidsfördrift

dag ett – en bild på mig + tio fakta saker om mig .
dag två – en person jag vill träffa just nu .
dag tre
– innehållet i min väska .
dag fyra
 – mina mål/drömmar/önskningar .
dag fem – en låt som får mig att gråta .
dag sex – typ av killar jag faller för .
dag sju – vad jag skulle göra om jag fick en miljon .
dag åtta – en dålig vana jag önskar att jag inte hade .
dag nio – en bild på mig och vad jag har på mig .
dag tio – en bild på mig själv för ett år sen .
dag elva – någonting jag ångrar .
dag tolv – min favorit årstid och varför .
dag tretton – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför .
dag fjorton – vad jag åt idag .
dag femton – en bild på det jag köpte senast .
dag sexton – min favorit film .
dag sjutton – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu .
dag arton – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln .
dag nitton – någonting jag vill ha mer än något annat just nu .
dag tjugo – mitt favoritprogram och varför .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0