blahaa.

Jag förstår mig inte på vissa folk. & det är inte så konstigt.  Välkommen till Nilsholgerssons gymnasiet och ni förstår sedan vad jag menar. Här spänner folk på varandra till höger och vänster. Den ena är bugis med den andra och den tredje och så vidare. Får man inte fitta här så går man till nästa, tills man tröttnar på det hålet och går tillbaka eller hittar någon ny att spänna. Detta är bugisarnas & bockarnas paradis. Men varför går killarna sedan runt och kallar tjejer luder,hora osv? Släpper inte tjejerna till, vem ska då göra er till bockar? Har ni tänkt på det själva?
Ligger just nu i mitt rum, börjar bli genomförkyld, fryser och asförbannad. För folk vet inte den lilla skillnaden på ärlighet och lögn. Utnyttjande och allt som är inblandat. Här på denna skolan har det till och med hänt att pågarna har spänt på lärare ! Menar ... Finner inte ens ord. HAHA! Tänker man efter låter det ball, men endå räligt. Fullt ös medvetslös, nämen nästan.
& att du om någon kan ha mage till att skriva "you don´t know what you got until it´s gone." Du som är tjuven i dramat i det hela, sårar hit och dit, spänner på den efter den. Drar dina snyft historier, får dom att gå hem, coh så står man på ruta ett igen. & detta är inte första gången, typ samma sak har hänt X antal gånger tidigare, men jag lovar att det är sista. Längtar mer än allt annat att du bara ska försvinna ur mitt liv på riktigt. väntar på den dagen du går ut. Den dagen jag slipper se ditt fula fucked up face varje dag.

Nog klagat. Som jag skrev tidigare. Tror jag väntas en rejäl förkylning vilket är mindre kul. täppt i näsan och tjock i halsen. jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Just nu känner jag bara för att åka hem, krypa ner i min egen säng och bara ligga där och ligga. Helst varit hemma hos mamma. Hon vet hur hon ska ta hand om en när man är sjukling. Lite glass och varm honungs te eller honungs mjölk ! :) Ibland saknar man att vara liten. Gutt när man blev omhänderttagen när man var sjuk. Men så imorgon kommer jag att inta sängläge hela dagen, åyminstone inga lektioner för min del. & det uppskattas lite smått ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0