oj oj oj!

Wow! uppdatering!
Internet där hemma finns inte. Inte än jallafall. Beställt Comviq-surf, som kommer om ca 2veckor. just nu lånar jag Felicias data. ( är i skurup & Stannar tills i morgon).


Kort sammanfattning.
Skola;
Inte lång tid alls kvar. Jobbat klart de flesta ämen. Ett ämne kvar ( geografi).
Slutar om drygt tre veckor. Men där är massa lov-dagar inräknat. Sen temadagar osv. så inte lång tid kvar. Sökningarna om gymnasie är inskickat och klart.Väntar bara på besked om intag som kommer första veckan i Juli.
Familj; Som ni flesta redan läst har vi haft mycket familjeproblem. Men även det är löst. Allt går framåt. POSITIV tid framför mig.
Kärlek; Like u know hade jag förhållande ett tag. Eller om man ens kan kalla det "förhållande" vet jag inte. Kortvarigt blev det. och nog med det för den delen. Inte min starka sida har jag märkt. and don´t give a fuck.


Väntar just nu på att Jennie & Felicia ska komma tillbaka ti rummet. Just nu är dom och äter, & hoppas att Jennie har mat med sig till mig ;$ magen ropar efter maaaaat.

bla bla bla. ska inte tråka ut er direkt ni börjar läsa igen. hihi.


.BDW! Grattis på födelsedagen käre storebror. Loveu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0