Back !

Tillbaka till skolan, efter en helg i mitt nya hem. Hemma hos pappa :love:
sitter inne på rummet med världens huvudverk. Vet inte om jag ska lägga mig, det låter för ansträngande just nu faktiskt.
Som sagt. Flyttat hem till pappa igen. Så enu en gång är jag Staffanstorpsbo på nytt.
En natt i lägenheten, en natt hos hjärtat. ( världens lyckligaste är jag ) .
Kulturnatten var i Staffanstorp i fredags. För er som inte vet, så är kulturnatten typ, som det låter. Utställning på tavlor sent på kvällen, musikkörer som sjunger osv. Spendera fredagskvällen tillsammans med kusin Emelie, Kusin Emil, Syster Jennie och en massa andra trevligt folk. & mitt fina kusinbarn var med så klart. Får inte glömma den lilla :)
Lördagen var hemmakväll för mig. I stort sätt. Sov först och främst bort hela för/eftermiddagen. Vaknade, gick en trappa upp till Kusin Emelie där Bill var med sin son Leo, och Jennie. Vidare till Jennies lägenhet, vidare till storebror sen tillbaka till Jennie. Sen hämtade hjärtat mig och jag spendera natten mellan lördag och söndag med han. Något saknat och uppskattat.
Pappa körde oss till skolan runt fem, och här har jag varit sedan dess. Precis gjort mat hos Jennie och Natta men nu tillbaka på rummet, och äntligen bestämt mig för att slänga på myskläderna och bara ta det lugnt resten av kvällen. Det behövs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0