ejgbweijånfoduijfjodsfaseojg

Det är så mycket jag vill berätta för dig. Jag skulle kunna ställa mig högst uppe på ett berg och bara skrika rätt ut.
Du är underbar. Till att börja med. Du får mig att må bra helt enkelt. Visst vi har haft bråk. Det har gått en tid då vi inte hade någon kontakt över huvud taget. Jag ville skicka sms, men våga helt enkelt inte. Det kändes fel för stunden. Jag kunde sitta med texten skriven, ha fingret på "skicka iväg" men sluta med att smset suddades ut, jag la ifrån mig telefonen och glömde sedan bort det.
Varje gång vi ses, går jag med lycka inom mig. Tanken på att jag går mot människan jag tycker så mycket om. Det är galet. Inte en stund jag varit osäker i ditt sällskap. Snarare tvärt om.
Varje gång min mobil låter, om det ringer eller är sms, hoppas jag stort att det ska stå ditt namn på displayen.
Kommer du ihåg när vi stog vid vägkanten,du mot bilen och jag mot dig? Jag dog en stund inom mig själv då. Jag trivdes, som fisken i vattnet.
äääääsch nog om detta.
Sitter just nu i mitt rum för mig själv efter en kväll i lägenhet2, och en stund på cylindern. Snart ska vi ha lite mystid och fira Alex födelsedag :love:



Grattis i förskott nörd:) :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0