Isch och fy.

Denna helgen har varit hemsk. Just denna helg skulle inte få funnits. Jag har dock fått mig en tankeställare. Ta inte livet för givet.
Uppskatta allt positivt som händer, förträng det negativa, eller gör det till en erfarenhet rikare.
Gör sånt som du tycker om, och mår bra utav, är det något du ogillar, så ändra det !
Umgås och ta vara på alla äkta vänner, låt dom andra passera. Hitta på roliga saker med rätt folk, och skapa fina minnen. För det är på minnena vi en gång i tiden kommer att tänka tillbaka till. Låt ingen styra dig, gå din egen väg.
Jag skulle så hemskt gärna få denna helg ogjord, och bytat ut personer vid fel ögonblick , på fel ställe. Denna olycka som hände var du inte förtjänt av Linus. Du skulle överlevt. Lilla ängel !
Just nu önska jag att jag var en liten bebis, ligga ihopkrupen i mammas eller pappas famn, slippa tänka. Slippa bekymmer utan bara få vara.

Nä med detta säger jag godnatt.
Puss /marina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0