Jag kan om jag vill ;)

Satt för någon timme sedan på cylindern med Jennifer och åt toast. Helt plötsligt känner jag hur mitt finger börjar verka, helt utan någon anledning. Tittar på min knoge som svullnat upp. Ordentligt, och helt blålila. Så imorgon när jag vaknar blir det en promenad direkt ner till vårdcentralen, kan ju medge att jag inte kan röra fingret som jag ska heller. Rädd Marinah!
Letade efter bandaget, tänkte linda in handen. Men naturligtvis hittar jag det inte. Desutom hittade jag min efterlängtade kamera. Min älskade, kära, fina digitalkamera. Oooh som jag saknat dig :)
Tittade igenom bilderna som blivit tagna, och måste bara lägga upp dom.
Ser ni någon skillnad? :D

Före;



Efter ;


 
Skllnad?
Före ;



Efter;


Var bara tvungen att lägga upp dom.

Precis kommit ur en varm dusch. Nu ska jag föna håret, sen krypa ner i sängen och försöka sova. om inte knogen sprängs av allt dunkande vill säga.
Gonatt :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0