jodå.

& så var man tillbaka på skolan.
Denna helgen har kunnat dragit åt helvete och inte existerat.
Gårdagen var rätt lugn för min del jallafall. Träffade mina små hjärtan en stund, sen bestog kvällen av film och sömn.
Så finns inte så mycket att förklara om den gångna helgen.

Haha. När jag satt på tåget i Lund kommer ett tåg på perongen bredvid. In går två poiser, och kommer ut med två killar. Duktigt berusade. Kan slå vad om att dom varit i Danmark och handlat, för tåget kom ifrån Danmark. Hahahah ena killen gick på en av poliserna, så står den andra sidan om helt full och vinglar och försöker ta tag i sin kompis utan resultat. Satt och småskratta för mig själv. Jävla lirare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0