Min min min!

God morgon läsare. Eller God middag kanske?
Klockan är 14.18, och jag har precis satt mig i sängen igen. Efter en städning på rummet. Vilket behövdes. Varit ute och slängt sopor och tagit ett par morgoncigg :)
Mamma, mormor Pappa och lille stoffe kom på öppet hus igår. Och mamma tog äntligen ner min tv och arbetsbyxor. Så tvn är på plats, och jag har bosatt mig framför den nu.
Jennifer sitter på golvet, även framför datan. Vadå datanördar? :D



Denna skönhet var på utställning på skolan. Kunde varit min :(



Jennie, Natta, Steen & Dino.

Bortsett från helgen, har denna veckan varit händelserik över huvudtaget. Massa drama och polispådrag. Di e najs. Att det händer lite.  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0