Mina drömbyxor-beställda.

Äntligen fick jag till det med bloggen. Raden ovanför där man skriver text försvann. Och dum nog tänkte jag inte på att trycka på "ändra redigerare". Suck.
Jallafall. Satt inne i verkstaden och kolla runder på arbetskläder för någon dag sedan, och hittade dessa byxorna!


Blev kär vid första ögonkastet så gick direkt in på hemsidan www.billigaarbetsklader.se och beställde ett par.
Var dock tvungen att vara 18 år för att beställa, så fick skriva i syrrans uppgifter. Hon är endå bra att ha ibland! ;)
Så nu väntar jag bara på ett sms så att jag kan hämta ut mina ROSA BYXOR !
Inte så farligt dyra heller för den delen. 859 kronor, lätt värt pengarna.

Hittat två låtar jag fastnat för bdw !

Den första är seriöst fett jävla bra ! Björnes magasin i hardstyle ;)




&



dödshot av en snigel ! Hahahahahhaha. Första gången jag hörde den satt jag och skratta för mig själv. Jävla ball låt. Måste höras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0