Pilla inte i näsan!

Ligger i en nyrenbäddad säng och kollar på svärföräldrarna från helvetet.
Lite lagom trött är jag, eller jävligt trött och orkar knappt hålla ögonen öppna.
Denna dag har inte varit mer givande än alla andra. Den enda händelse idag som är värd att notera är dock att jag har fått upp ögonen för vissa IDIOTER. Lagom patetiska och allmänt äckliga. ISCH!

Även varit på vårdcentralen today. Glömde nästan det. Satt i väntrummet med Jennie & Jennifer, och studerar en liten kille som sitter och leker, medans pappan (antar att det var pappa till ungen ) utbrister:
Pilla inte i näsan. Det är äckligt!
Så satt ungen med fingret halvt uppe i hjärnan och rota :D
& jag kan ju inte hålla mig för skratt. Eller det kunde ingen av oss tre.
Dagens kommentar. Haha!

Nej nu ska jag lägga mig, och sörja för att jag sover utan hjärtat.
Ska ligga och sjunga Lonely med Akon inatt. Haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0