Retoriken - check

Precis placerat mig i sängen, under täcket framför tv;n med datan i knät.
Denna dag har jag varit flitig, om jag nu får säga så om mig själv. Var som sagt ledig från skolan idag efter en natt med migrän och utan sömn. Låg kvar i sängen till 10.00 sen blev jag trött på det. Satte igång lite bra musik, letade fram kläder fram och på med sminket. Gick och käka framåt lunchtid sen spenderat dagen från det fram tills kvälltid med syster, natta och Jennifer.
Var inom någon timme på läxhjälpen i eftermiddags med Jennie och Natta. Dom plugga sin teori och jag skrev klart mitt retoriktal. För en gångs skull känns det bra efter ett arbete. Kvar återstår det jobbigaste. Att läsa upp talet, kunna det utantill på 2 minuter. FUCKING SHIT! Sätt sträck på mig redan nu känns det som.
Vilken positiv inställning. HAH!

Fredag imorgon. Vilket betyder hem till Staffanstorp. Denna gången var jag smarttänkt. Packade redan idag, så jag inte står med allt sista dagen.. IGEN.
Återstår bara att städa av lite, sen hemfärd så tidigt som möjligt imorgon. Och Jennifer ska med Jennie hem. Känner på mig att denna helgen kommer bli bra. Hoppas jaaau :)

Nu är det nannedax. Eller snart nock jallafall.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0