smile!

Bra dag. Än så länge :)
Ligger i sängen just nu i sängen och tittar på simpsons med datan på bugen.
Precis slängt in en tvätt i maskinen som är klar om ca 40 min.
Dagen har bestått av en engelska-lektion och resten av dagen 5 h verkstad.
Fick ett sms av underbara, där det stog att jag skulle gå ut på parkeringen. & yäääy! Där stog Andy & Holke. Kan man bli gladare? :love:
Fick även frågan utav min verkstadslärare om jag hade damp?
Kan det vara för jag hade extrem överskotts energi och var allmänt rastlös? Fick även frågan om jag röka på?
& enu en gång, kan det vara för att man skratar åt minsta lilla när man är extremt trött? Kan vara en lämplig förklaring och alltså mina svar på frågorna oxå.

& så var simpsons slut. Top model next.
Vila en timme.. Eller två?;)
Lät som en fin idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0