dag åtta – en dålig vana jag önskar att jag inte hade .

hmm. Måste tänka.
( 5 min senare efter att ha lyssnat på Jack sparrow )
Min dåliga vana är att jag ofta faller för svin. Och efter att det tagit slut en gång, faller jag för deras predikan om hur ledsna dom är och går tillbaka. Gång på gång hela tiden. Men fuck it. Man lär sig av sina misstag och fler kommer det inte bli. ( hoppas du dör din jävla äckliga idiot ;) )
Har även en jävligt dålig vana som jag måste bli av med! Varje gång jag är nervös eller uttråkad, biter jag på naglarna.  Eller biter och biter, sitter och pillar på dom. Inte bra Marinah , inte bra.

Idag har jag varit duktig. Har tvättat två maskin tvätt, en med mörka kläder och en med ljusa kläder. Torktummlat och vikt in och packat ner det som ska med hem imorgon. Varit inne hos Jennie, Felicia och Nathalie hela eftermiddagen & kvällen och bara tittat på film och haft allmänt roligt. Sen kom Emil och Emil in oxå o titta film. najselinajs. Skulle se den filmen "hur många lingon finns det i världen?" men det blev ju inte av. Vill se den eftersom den söte jävlen som spelar Ica Jerry är med . :love:
Denna skolvecka har ju stort sett bestått av massa småprov för att lärarna ska se på vilken nivå man ligger på. Och drygare finns ju inte. Dock gjort en del, och hoppas att det inte är så många kvar :(
Även fått tid till vårdcentralen här i Skurup för läkarbesök till körkortstillstånd för tung trafik. Nästa torsdag kl 08.40. Kunde jag inte fått en lite senare tid?!

STORT GRATTIS TILL HANNA SOM BLIR 18 ÅR IDAG :love:

ne nu är det sovdags. Natti po er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0