dag fyra – mina mål/drömmar/önskningar

Vi börjar med mina mål, eftersom den står först i rubriken :)
Mina mål i livet är naturligtvis att lyckas. Framför allt sköta skolan, få min utbildning och skaffa mig ett jobb. Helst med bra betalt ;) & då kommer vi även in rätt snabbt på drömmar.. Att få en bra framtid, som sagt ett jobb med bra lön, ha ett bra liv med mycket medgångar. Få en familj (när åldern är inne) och bo i ett hus. Var som helst men samtidigt så lång bort som möjligt. Starta ett nytt liv med nytt umgänge. Mina drömmar och även önskningar är att det ska gå bra för min syster Jennie. Att även hon ska lyckas med sin utbildning och ha en stabil framtid. Att hon får ett bra liv helt enkelt.
Kommer dock inte på så mycket mer just nu. Så denna dagen blir inte längre än såhär med detta inlägg.



Du log mot mig,
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av.
Du såg på mig,
Att jag var rädd
Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig,
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel,
För en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0