öööööörk

Blev inget inlägg igår. Eller någon data över huvud taget. Internetet på skolan strejkade.

Gårdagens kväll/natt tillbringa jag med Tornqvist, hans shompis och Steen. Awsome. Fick min efterlängtade latte på donken och jag blev glad.

Suprise!




det blonda är väck! Och jag är tillbaka till röd och här stannar jag.
Inget mer färgande till andra hårfärger :) Haha något jag sagt X antal ggr, men denna gången ska jag försöka hålla det. For real.
Sitter på rummet och spenderar lite tid med datan. Vilket inte händer allt för ofta. HAH :D
Har inte mkt att skriva mer än att jag DOG bokstavligt talat lite innan idag.

Bildtime.

Emelie och Marinah i verkstaden med denna motor.


haha. Sen var det inte mer för idag. Eller för tillfället jallafall:)
Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0