Bla-ha.

Tanken slog mig precis att jag glömt att uppdatera på jätte länge. Men har helt av glömt bort att jag äger en blogg ! Efter omständigheterna så är allt trots allt bra. Bättre än vanligt. Fått lugn å ro och kommit tillfreds med mig själv. Just nu är vi på väg hem igen efter att lämnat min fina pojkvän i Klippan , dax för spelning igen för honom. Men denna gången inte lika länge. ( glad är jag för det ! ) under tiden han varit hemma har vi äntligen fått umgås massa. Varit på Björka å lyssnat på något dansband även vänner till honom. & så har jg äntligen fått pussat massa på min prins. Jag är helnöjd. Tanken slog mig innan att skolan börjar snart. fan vad tiden gått. Vart tog mitt sommarlov vägen liksom?! Ingen som kan skänka mig några extra veckor. Värst av allt är att min sambo Jennifer inte kommer till skolstart, utan senare. Med det vill jag säga att jag kommer att bo själv under den tiden. Vad synd det är om mig )'=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0