En tanke lite såhär.

Ligger i sängen, la mig för att jag var trött (självklart) men vad hände sen? Legat här i ett par timmar, dock inte själv hela tiden. Utan hjärtat kom upp och la sig bredvid, och av någon anledning börja vi prata gamla minnen osv. Högst intressant då jag råka försäga mig av vissa grejor som jag själv lovat mig själv ska stanna hos mig. Såna små pinsamma saker som hur länge jag egentligen tyckt om honom innan vi gick in i förhållande.( vilket är länge å nu såhär efter känns det nästan lite desperat). Gud vad jag älskar honom. Han gör mig hel. Kom även på tal det här med söta sms på morgonen hit å dit , fick på tal att sånt gör man bara när man är nykär. Tackar å bugar älskling. Då ska väl jag med sluta med det ;) Kom att tänka på det. Satt på bussen för ett tag sedan och råka höra två tjejer som satt och prata om just det här. Med att hon sakna sina sms hon fick av hennes pojkvän ( antar jag ) på morgonen, dom där extra söta. Att hon inte fick dom längre. Den andra tjejen svara att hon varit med om samma sak. Och då slog det mig. Kanske är det så att killarna har fått den han vill ha? Och efter ett tag som han haft henne/honom och vet om att dom är ett par så behöver dom inte göra det där lilla extra längre? Någon som känner igen sig? Vet även vissa tjejer som tröttnat på sina killar pga att allt sånt bara slutar, söta sms å det där . Mja, inte att jag tröttnat, men visst skulle man uppskatta att få dom lite oftare ( :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0