fredag

Såja. Då var den första skolveckan avklarad. Inte haft några direkt lektioner, så för allmänt har veckan varit otroligt lugn. Schemat är endå helt okej. Förutom att vi slutar kl 16 måndag-torsdag. Men ska inte klaga.
Var uppe hos mamma en runda när jag anlände till Billesholm och tog en kopp kaffe och snackade lite. Gick sedan vidare hem till mormor, här ska jag spendera min helg. Suttit och snackat lite, fått lite i magen, och hjälpt mormor att stryka. Vilket snällt barnbarn jag är ;)
Precis kommit ur badkaret, sitter för tillfället å lyssnar på lite Reggae och bara tar det lugnt iväntan på att mormor ska komma hem igen. Just nu är hon med lillkusinen på hans brottnings träning. 5 år och brottas. Tuffing! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0