Go'natt !

Slänger in ett litet inlägg såhär på kvällskvisten innan det är dax för mig att sova. Kl är 23.39 och jag försöker vända dygnet rätt något sådär så imorgon blir jag väckt innan kl 12, sov alldeles för länge idag. Vaknade till ( inte en aning om vad klockan var ) av att Andy kom upp och sa hejdå innan han åkte iväg på spelning. ( sista spelningen innan hans semester. Det ska han bli värd min fina! ) massa pussar och kramar sen somna jag om igen och vakna klockan 13. Rent för sent. Halva dagen gången nästan. For upp ur sängen, åt frukost fick i mig kaffe, kollade snabbt upp buss tiderna till Staffanstorp klädde på mig och så ner till stationen. Kollade dock fel, så fick vänta på bussen i ca 45 minuter. Stor ångest. Kom till sist fram, fick hämtat papprena och större väska. Fick sällskap av bästavän Aléx som följde med hem till åkershus där pappa bor, och fick sällskap av honom tillbaka till bussen. Tillbaka i Dalby gick 'hem' duscha, värmde mat, åt och fick koppla av någon timme framför tvn innan jag följde med ner till centrum där det är lite musikfeatival och tivoli. Lagom trött så efter vi gick hem för att byta till varmare kläder stanna jag hemma. Fått bissingarna borstade, pratat med syster ang tisdagen, och äntligen kommit i säng. Men känner att det är något som fattas bredvid mig. Får lägga mig och krama kudden och låssas att det är min kärlek som ligger där :)
Go'natt alla ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0