lite såhär.

Helt slut. Trött i kroppen och ögonen fortsätter att rinna och näsan fortsätter vara täppt.
Tror att att det är dax att kolla upp det här med allergi igen. Sist jag kolla upp det så fick jag svar på rök, parfym och damm. Är rökare, använder parfym och älskar inte direkt att städa. Kanske dax att bli bättre på det?
Även fått lite nytta gjort idag. Nu är jag så förbannat trött på allt som har med p-stav att göra, så ringde ner till ungdoms mottagningen här i Skurup. Förklarade läget, och kvinnan som jag fick prata med tyckte förvånadsvärt synd om mig. Vad gulligt ! Fick jallafall tid den 3 september klockan 14, och då åker skitet ut. Och aldrig igen kommer en p-stav in i min kropp igen. Det är en sak som är säker. Ska istället be om att få tillbaka mina gamla p-piller Trionetta 28. Dom var som gjorda för mig. Som handen i vanten, som pricken över i:et. Varför jag slutade med p-piller var för att jag var så slarvig med dom. Missa ena dagen och tog den tredje typ. Men bara att förbättra sig. Right? Även varit en runda nere i Tommelilla idag tillsammans med Jennie och Kiki. Kiki skulle ha nån hårfärg, och jag fick köpt mig ett kollege block. Hitta VÄRLDENS coolaste leksaks lastbil! En rosa nosabil med rosa släp. gissa om jag ska handla den nästa gång jag är där! Och finns den inte kvar så ska dom få beställa en, för en sån SKA JAG HA!
Sitter för tillfället i soffan, med datan i knät och benen på bordet. Tittar lite smått på Ice road truckers samtidigt som jag slänger in detta inlägg. Tur man är kvinna och kan göra fler saker samtidigt. Eller vad säger ni töser? Ska alldeles strax ta ett bad, ett skönt skumbad. Hoppa i mysdräkten sen inta soffläge med en film. Fick tips om att se nattbuss 807, aldrig sett den tidigare och alla som sett den säger att den ska vara både bra och rolig. Vi får se. Väldigt kräsen när det gäller filmer.
 
Jag har glömt att berätta hur underbar familj min fina pojkvän har! Hur kan jag ha missat det??!
Under den senaste månaden av sommarlovet fick jag bo hemma hos dom. De öppna upp sitt hem för mig. Och evigt tacksam är jag över det. Jag har världens bästa pojkvän, och han har världens bästa familj. Eller delad första plats med mamma&syrran :) Jag är verkligen lyckligt lottad. Och uppskattar att jag har de närmaste människorna som jag har i mitt liv. Ni är guld värda hela högen och jag ÄLSKAR er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0