Alla hjärtans dag.

Alla hjärtans dag igår även min kära farbrors födelsedag!Grattis Nisse. (14/2), började som vilken dag som helst. Vanlig skoldag, vanlig eftermiddag. Men underbart slut! Eftermiddagen spendera jag med Jennie och resten av folket i lägenheten. Fick ringa några ärenden till syster, bla till polisen eftersom Jennie var så duktig och gjorde av med busskrt, legitimation, och bankkort. Hon misstänkte att hon tappat det på bussen, och jag FRÅGADE henne om hon inte RÅKAT lägga av sig det i lägenheten men sedan glömt bort det, frågade om han letat ordentligt och det hade hon. Så jag fick ringa och anmäla det försvunnet osv. & får sms sen igen av henne, att hon hittat det. & som jag sa, i lägenheten. SMARTASS!
& sen kom min, min bara min fina älskade underbara pojkvän. & gissa vad han hade med sig till mig?
En bukett rosor och alladin chokladask. Om jag inte skrivit det tidigare så skriver jag det nu; Jag älskar dej Andreas ♥ Du gjorde denna alla hjärtans dag alldeles speciell. loveloveloveu.



Så otroligt fin pojkvän jag har!

& ni kan tro att jag har skuldkänslor. Rent fattig för tillfället, så kunde inte ge något tillbaka. Men ska ge något lite senare =) Blev jallafall massa mys, massa pussar och massa kramar med hjärtat. & så skulle han hem sen. snyft! Efter att jag sa hejdå till hjärtat, gick jag upp på rummet igen. & en stund efter får jag enu en alla hjärtans dag present! En chokladask med små hjärtan av min fina vän på skolan. Fan vad jag känner mig uppskattad :') (tack så mycket Steen♥)
& så åter till denna dag igen. Denna vanliga orginella onsdag. Precis slutat dagens sista lektion som var idrott. Inte mitt starka ämne, inte för att jag tycker om själva idrott, men vissa äckliga jävlar i klassen som tror dom är så mycket bättre än alla andra O.o'
Städkontroll idag, så jag tror jag får sätta igång att städa så jag inte blir underkänd (:

Kommentarer
Postat av: You know who

Ja mysigt hade vi ;)<3333

2012-02-16 @ 01:33:28
Postat av: Marinah

Det är bara förnamnet ;) <333

Hahah (A)

2012-02-16 @ 22:53:31
URL: http://diebythegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0