Åter igen.

"hemma" i Staffanstorp igen. Tack Steen för att du tog dig tid att hämta mig
Inte hunnit göra något direkt vettigt sedan jag kom hem. Det enda jag fått gjort är att få undan en maskin tvätt, men två maskiner återstår men just nu bara ORKAR jag verkligen inte. Sitter i soffan framför tv med datan i knät. Funderar på varför jag inte stannade uppe i Billesholm ett tag till, nu när mamma väl är ledig. Kanske åka upp igen? Nää klockan är rent för mycket för att jag ska orka resa 1.5 h ikväll.
Varit ute en runda med Jasse för att komma på bättre vägar igen. & det hjälpte så klart, man har väl som sagt dom bästa vännerna? Har även pratat med älskling en stund, vilket oxå behövdes. För föjfan vad jag saknar honom. Har även kommit fram till det att han är en person jag uppskattar otroligt mycket & är världens bästa pojkvän.
Inte ätit något direkt idag, så funderar på om jag ska ta coh göra något, men vet inte vad, eftersom jag nog är världens sämsta på att laga mat. Eller tar mig ett knäckebröd. Snabbt och lätt :)

Glömde nästan skriva det viktigaste! Lagt två intresseanmälan på två olika lägenheter idag här i Staffanstorp. Så nu återstår det att hoppas på det bästa och hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0