Dubbelmoral

Ja fyfan vad jag hatar det. Dubbelmoral, säger en sak men gör en helt annan. påstår en sak som tillexempel "fyfan vad fult, du kommer inte passa i det" sedan få för sig att göra det själv. Bara jag som retar mig på sådana småsaker eller det är fler?
Jallafall. Kollat klart på filmen nu, jag som hoppades på att somna under filmens gång, men tji fick jag. Fortfarande vaken, småtrött men inte så extremt längre. Tagit nattacigg, kollat sista rundan på facebook och borstat bissingarna. Så jag tror att jag startar nästa film och hoppas på att somna till den istället. Eller vad säger ni?

& en sak till. Ni vet om att man inte dör av att kommentera va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0