Helg.

Äntligen, klockan är nu 11.43 & vi har slutat för dagen.
Endast verkstad har lektionerna bestått av. Inväntar nu att klockan ska bli 12 så jag kan röra mig mot läxhjälpen och få undan det sista. Sen är jag ikapp i alla ämnen igen. Hemfärden blir sen idag, pappa kommer inte förren 16-17 tiden, men jag får några timmar att sova jallafall. Så jag klagar gärna inte.

HAHA DETTA GJORDE MIN DAG! :



Kommer in på Alex & Marcus rum och får se detta! Simon och Marcus ska stänga EN väska. alltså, TVÅ män på EN väska! Så jävla gulliga. HAH ^^

Känns skönt att veta att en veckas lova väntar. Men blandade känslor inför det. Som jag skrev igårdagens inlägg. Well well, vi får se hur det går. Blir det för mycket åker jag till mammsen istället. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0