looovelie helg.

Söndag igen.
Nästan nyss hemkommen efter en mycket trevlig kväll/natt hos min finaLina ♥
Helgen har varit fantastisk. Fredagen tillbringa jag hemma hos farbror Nisse tillsammans med Kusinerna och faster. Massa trevligt prat och toppensällskap. & så erbjöd Farbror mig att komma på middag på lördagen (alltså igår), och ja, en mycket god smörgåstårta. Jag har världens trevligaste släkt! Eftersom han fyller år på alla hjärtans dag så hade han lite kalas igår. & det var uppskattat, åtminstone från min sida.
Efter middagen och trevligt sällskap mötte Lina upp mig vid Ica, och jag inhandlade mig en HÅRFÄRG! Så nu är jag inte rödhårig längre, anledning? kan vi gå in på en annan dag.
Resten av kvällen tillbringa jag som sagt hemma hos Lina. Jag slängde i min hårfärg, och Lina bjöd på kaffe. Kan inget annat än att älska den bruden!
Sen kom enu mer sällskap. Bill dök upp, Sam & så Steen. Småprat och mys och monopol spel. & så var klockan plötsligt 2 och sovdags. FUCK vad tiden ska gå fort när man har det som bäst. Vaknade imorse och kollar ut. MASSA SNÖ! Mindre uppskattat när man ska gå igenom hela Staffanstorp nyvaken på morgonen.
Men nu är jag äntligen hemma. Fått i mig lite frukost, och ska alldeles strax in i duschen. Förmodligen träffa hjärtat mitt idag ocå. (hoppas hoppas hoppas) sen vidare till skolan. Känner inte den minsta lust för det faktiskt. Tanken på att jag har så mycket att ta igen vill jag bara krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet O.o

Nej nu ska jag få lite gjort innan det är för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0