sjukling.

Gårdagens kväll blev bra. Natten mellan igår och idag blev mindre bra, och denna morgon/dag är skit.
Började som jag skrev i gårdagens inlägg att det blev filmtittande med Emelie och Kruse. Senare på kvällen hörde Kiki av sig, och så spendera jag resten av kvällen med henne och två kompisar i henne. Helt plötsligt satt vi i Malmö hos en av hennes killkompisar, (eller ska vi säga pojkvän?;) ) och drack kaffe och bara snacka skit. Klockan blev runt 23 när jag var tillbaka på skolan, och gjorde mig i ordning inför natten. Satte igång en film ihopp om att somna, men tji fick jag. Låg vaken stort sett hela natten, vände och fred på mig, nös och hosta, svettades och frös. Fick till sist två timmars sömn innan klockan ringde och det var dags att gå upp. Men ringde min underbara mamma som fick sjukanmäla mig, för idag är jag TRÖTT och vet inte var jag ska ta vägen. Vaknade igen runt 11, något mer utvilad, men kunde gott ha fått sova ett par timmar till tycker jag.
Har tagit mig en varm dusch, städat undan lite på rummet och väntar på att torktummlaren ska bli klar, men under tiden är det jag som kryper under täcket för att kolla klart på filmen som inte blev färdig tittad inatt. Någon Wallander som jag fick låna av en på skolan. Man har väl de bästa vännerna :) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0