wetrudf'¨sfj

ääääntligen färdig.
Vaknade redan vid 10 tiden av att bror ringde. Behövde en tjänst och jag klädde på mig och stack iväg. Slutade med en kopp kaffe hemma hos M.
Kom hem igen runt 11 och började städa direkt. Ser ut som en svinstia när syster oxå är hemma. Ååååh gris.
Dammsugit köket, torkat/rengjort diskbänken samt vask, tvättat spisen/torkat av spisen, dammsugit av badrummet samt torka&tvättat både vasken och tvättmaskin och toalett. Tvättat en maskin samt hängt upp, dammsugit vardagsrum, hall och sovrum. Torkat av det mesta men nu skiter jag i allt som har med städa att göra och tar det lugnt här en stund. Klappar mig själv på axlen för att jag är så redig ;)
Vad har denna fredag att erbjuda? Skulle velat hitta på något, typ sticka över till DK eller något, hade planer på det igår men det sket sig. Man skulle haft åldern inne för att gå på puben, men 7 månader kvar. Varför blev jag inte 93:a eller äldre? Skulle mamma tvunget klämma ut mig så sent ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0