älskar.

Jag hittar inte orden, för vad jag ser i dig.

Men de finns här i mitt hjärta ,de finns här just för dig.

Och jag lovar och jag svär, fastän tiden flyr sin väg.

Att aldrig lämnar jag dig, aldrig i min värld.



Du sitter här framför mig, du har en känslig själ.

Och du vinner mina tankar, och jag tror du vill mig väl.

Och jag tar dig till mitt hjärta, vill säga alla svar.

Kanske är de lite slitna, men de visar vad jag har.



Så vill du bli min egen kvinna, vill du bli min livskamrat?

Vill du följa mig på vägen, genom livets alla kval?

För jag vill ge dig allt jag äger,  jag vill ge dig allt jag har.

Jag vill dela alla dagar, med dig som jag har kvar.



Vi står på varsin sida, och väntar på varann.

Och vi delar samma villkor, som kvinna och som man.

Men något i mitt inre, säger mig ändå.

Att den kärlek som vi känner, räcker för oss två.



Så vill du bli min egen kvinna, vill du bli min livskamrat?

Vill du följa mig på vägen, genom livets alla kval?

För jag vill ge dig allt jag äger,  jag vill ge dig allt jag har.

Jag vill dela alla dagar, med dig som jag har kvar.



Jag hittar inte orden, för vad jag ser i dig.

Men de finns här i mitt hjärta ,de finns här just för dig.

Och jag lovar och jag svär, fastän tiden flyr sin väg.

Att aldrig lämnar jag dig, aldrig i min värld.



Så vill du bli min egen kvinna, vill du bli min livskamrat?

Vill du följa mig på vägen, genom livets alla kval?

För jag vill ge dig allt jag äger,  jag vill ge dig allt jag har.

Jag vill dela alla dagar, med dig som jag har kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0