vilken helg.

Då har även denna helgen nått sitt slut. Och det är både på gott och ont. För denna helgen har varit bra! Till en viss del (måste jag tillägga). Har spenderat fredag och lördag med mina fina kusiner, och en massa vänner därtill. Fredags blev det småfest och en runda till Kockarna och lördag samma sak, fast inte kockarna. Gårdagen tog nog priset. Kusinerna och jag satt hemma hos dom och tog vars en (eller fler ^^) beer. Hade musik igång och satt och småsnacka. Blev sugna på pizza, så beställde vars en kebab. Ingenting går upp mot pizza och beer. Slutade med att vi satt hemma hos mig istället med musik och beer. Kvällen blev inte så extremt lång men den var uppskattad som bara den.
Så idag är det dax att åka tillbaka till skolan. Fast denna söndag åker jag inte förren vid 6. Jag tänker inte stå ute flera timmar och vänta på att dom ska låsa upp dedär förbannade extralåsen en gång till.
Och nu orkar jag inte sitta här. dax att koka kaffe och börja vakna till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0