<3<3<3

Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg från datan. & för en gångs skull så stod datarummet tomt och jag passa på att slinka in ett inlägg.
Om ett par minuter väntar gymmet på mig och en annan. Men sitter och funderar på om jag ska hoppa det denna gången, eller inte. Fast ne! Jag ska gymma. Jag ska vara duktig flicka. Hur jobbigt det än är, så har jag så jävla bra samvete efter ett träningspass. HAHA!
För övrigt idag har inte för mycket hänt. Varit i skolan, och hela dagen har bestått utav teori på et eller annat sätt. Börja med att lära oss lägga upp rutter. Fuck no vad tråkigt! Där efter kör&vilotider, något annat som inte är min starka sida. Men det ska göras och det ska sitta. Just go for it. (Där slog tanken mig att jag måste plugga på det ikväll). Och till sist hade vi körkortsteori. Och jag är på dom där repetionerna. Dryga som fan, svåra som bara den. Känns som jag fastnat där och förblir där.
 
Gårdagen var underbar. Den var bäst! Eller ja. Kvällen var åtminstonde. Jag fick besök. Av världens bästa, finaste, underbaraste,snällaste,snyggaste pojkvän i hela världen! Och det besöket behövde jag efter en sån hemsk helg/förmiddag. Han är bäst. lovelovelove.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0