aajlövu!

äntligen varvat ner efterxdenna dag. Lagom trött sitter jag i köket med Jennifer. Haft praktik idag, och det gick bra. Slapp dom där trötta långa runderna idag. Mannen sak Äfven säker, de måste vara sömnmedel i passagerarstolen, blir så fruktansvärt trött. Har trött att de bara är så för mig, men långt ifrån :)
Inte bloggat på ett tag, därför inte skrivit om min födelsedag. Tor flickan. FUCKING myndig, och det känns så tävla bra. Födelsedagen fira jag hos mormor, med mamma syrran och bästa vän. Fika och hade det allmänt trevligt. Fick bland annat en ny telefon av mamma.(åter igen tack!) Samsung galaxy S3! glad tjej.
Senare på kvällen fick jag besök av min favorit! och av honom fick jag ett armband , så otroligt fint!
Jag älskar min prins så massa mycket mest!
nu ska jag fortsätta vara social. puss å kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0