otroligt bra dag ♥

På plats i Skurup och har precis intagit sängläge efter en helt fantastisk dag!
Vaknade morse redan 09:05 av att pappa och hans fjälla satt och småprata i köket. Kände doften av nybryggt kaffe och vakna ganska snabbt till liv. Gick upp och åt min frukost och i vanlig ordning så blev det filmjölk med mussli och ett knäckebröd. Pappa gav som förslag att åka till en loppis, och eftersom jag inte enbart ville sitta hemma så ville jag följa med. Åt upp frukosten och gick in i duschen. Snabbt dra fram kläder och göra mig i ordning. Med till loppisen följde min faster och hennes gubbe med. En liten släktutflykt är alltid trevligt och mysigt. Mötte upp faster med co och åkte iväg vid 11. Jag får säga att det där med loppis är verkligen inte min grej. Många tycker att dom fyndar medan jag tycker att allt är skräp där. Men kanske bara jag som tycker det, eller ?
Pappa handla inget och definitivt inte jag heller. däremot fick min faster köpt sig en bok. Good for her. ♥ Åkte från ena loppisen till den andra, och åter igen så handla ingen av oss något. Efter många om och men så åkte vi hemåt igen. Att gå i affär över huvud taget med min far är ingen höjdare. Hans kommentarer och hans sätt att skämma ut en med. Bättre blev det inte när min fasters karr gärna spann med på pappas pinsamheter. Gubbar...
Åter hemma igen börja vi rätt omgående med maten. Eller rättare sagt pappa och hans fjälla. Jag menar, jag och matlagning. Går att diskutera. Dock var jag duktig som duka av och torka bord. Så lite nytta gör jag allt ;-)
Fick vilat middag och sedan packat väskan. Innan pappa lämna av oss (mig och en klasskompis) i Lund körde vi inom Ica. Fick för mig att göra hemma gjord inpackning till håret med avokado och olivolja. Som jag gjorde för en stund sedan.
Har gått här i lägenheten och små sjungt för mig själv, haft dansband igång och hårinpsckning i håret. Tog ett varmt skumbad och bara njutit. Så nu är håret så fint så ;-)
Denna dagen har varit bra. Väldigt bra ♥

Kommentarer
Postat av: Teres

Vad är det för magisk hår inoackning du gör? :) Fin blogg du har kussen, puss och kram

2013-02-03 @ 22:49:17
URL: http://teriksson.spotlife.se
Postat av: Marinah

hitta ett recept/tips på Internet med avokado och olivolja. blanda de tillsammans sen i håret i typ 20-30 min. tycker det funkar jätte bra, iallafall mot slitet hår.
puss&kram ! ♥

2013-02-03 @ 23:04:25
Postat av: Teres

Hur mycket ska man ha av varje då? :) Och hur gör man? Skull ju vara perfekt då håret slits som fasen när man är blond! Goa du :) <3

2013-02-04 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0