teori nästa

nu så. nu är det förändringar på gång.
Nummer ett: börja sköta skolarbetet bättre. Bli klar med B-teorin så att jag kan gå på C-teori snabbare. Försöka få klart körkortet till sommaren.
Nummer två: Börja tänka mer på mig själv och göra saker som jag mår bra av, göra saker som jag tycker är kul. Ta tag i träningen ordentligt helger och FÖRSÖKA dumpa cigaretterna.
Nummer tre: Spara pengar. Försöka bli ekonomisk och inte slänga ut pengar på skitsaker. Mindre go saker och energidricka.
Nummer fyra: börja uppdatera bloggen oftare ;)
Dax för förändringar och det är på tiden att det går igenom. För mitt eget bästa helt enkelt.

Denna dag har varit bra. Haft körning som lektion och det gick hyfsat. fortfarande ett par småsaker att tänka på. Men det kommer med tiden. Övriga tiden har stort sett idag gått åt att plugga teori. varit fast på repetitioner hur länge som helst. & det är på tiden nu att jag tar tag i det och går vidare. All min fritid ska jag nu lägga på teori och övrig skolarbete. Har varken tid eller lust att hamna efter i ämnena. inte nu när det äntligen börjat gå bra. Även fått en maskin tvättad idag efter mycket om och men. skulle gjort det innan middag, men sängen och någon timme sömn tog över. Stoppade in tvätten efter att ha kollat film med mina finisar inne på cylindern. Lite omväxling för en gångs skull.
Nu har jag åter igen intagit sängläge och väntar på att John blund ska komma. Men han verkar upptaget med något annat.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0