Åååh!

Fredag, en av många som kunde låta bli att finnas. Förmiddagen gick till att baka pepparkakor med jennie. Sen åkte jag michelle jennie och corre in t lund och handla julklappar. Fick handlat åt lillkusinen, mormor, jennie och mamma. Så nu har jag bara pappa kvar :) Skulle gå till donken men alldeles för långt så jag och michelle vände på mer än halva vägen dumt nog^^ , så nu sitter jag i köket med mamma och småpratar, tänkte att jag ska göra lite varm oboy, och en macka och in och titta på någon film. Finns inget bättre att göra, om inte någon vill hitta på något vill säga :] vill inte sitta hemma en fredag, känns inte helt okej helt enkelt. Kunde lika bra vara 18, ut och frista, ut och köra eller något liknande :( Men nädå. Nu ska jag göra nytta med mitt liv. Hajj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0