Sista dagen.

Kattjäveln var väl avensjuk på mitt headset för att han inte hade något själv, så han bet i sönder mitt, ska strypa han eller kräva han på ett nytt :-) Idag var sista dagen på praktiken. Rätt sugen på att fortsätta efter jul, men är även i behov av att försöka höja mig i mina ämnen. Min handledare anders, bjöd på en Lusse-bulle och en coca, och han vill att jag ska fortsätta. Något positivt, alltså är han nöjd med mig och mitt arbete som jag gjort under tiden som jag varit på bilia/volvo. Känns faktiskt rätt tungt på ett sätt, eftersom jag trivdes där med handledaren, och andra anställda som jobba där. Efter praktiken stack jag och hanna hem till mig, gjorde i ordning varm oboy och käka litt. Nu sitter jag i soffan med mamma och äter choklad, mums(aa' Nu orkar jag inte skriva mer. Kommer kanske mer sen:) /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0