Häääääj!

En perfekt mogon! & En marinah på topphumör. Fan vad jag älskar detta.
Vaknade till att storebror stog i dörren till sovrummet
Men endå är jag fett uttråkad, och stör mig inte ett dugg på det!
Alex & Lundgren var här igårikväll. Mamma rensade garderoben, och Alex blev lycklig för en hatt och en massa tomma cigg packe. Ha :)
Har precis tagit ett bad, tvättat håret med mitt kära silver shampoo.  & det har gett resulltat. Ännu gladare Marinah!
Har inte uppdaterat på länge, inte kännts lönt eftersom inte så mycket har hänt. Blir bara totalonödiga inlägg, och den tiden kan jag bespara er som läser denna överintressanta blogg ;)

Jennie åkte tillbaka till Skurup i fredags.
&
Jag har nog aldrig saknat henne så här mycket. Har jag henne, världens bästa storasyster. Har jag allt.
Inser hur mycket hon har hjälpt mig. Det lönar sig att aktivera hjärnan ibland (:


Nej nu ska jag göra något vettigt. But what?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0