Ändringar!

Nu ger jag mig fan på att jag ska sluta röka! Så är det bara. Klarade jag så pass länge igår, klarar jag fan det nu oxå!. Har ett packe, som jag nu ska använda till enbart motevering. tänk så stolt jag kommer känna mig varje gång jag ser packet UTAN att ta en cigg. Börjar från & med nu.
Det var så förbannat lätt att börja? Så varför inte sluta. Börjar på grund av grupptryck. Nä usch. Dax att bryta ett mönster, med bland annat detta. Men mycket annat oxå!
allt kallar på en förändring. Inga saker ni andra lägger märke till kanske, men saker jag gör. Thats it.
Sitter och är social på msn, lyssnar låtar som en snubbe skickar. Ha. Mormor tittat på tv;n & snackar tele.
Får väl gå ut och vara lite social om en stund.

Nalle kanske kommer på Fredag. hoppas hoppas hoppas ♥
Den tönten lovade att komma i mellandagarna, men där kom igen nalle. Åååh, hatar att längta. Inte min starka sida det där.
Det hjälpte att skriva blogginlägg för att dämpa röksuget FAKTISKT. så kommer det in något onödigt inlägg med 0 budskap vet ni varför! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0