♥ Dag 13 – Den här veckan.

Denna rubrik passar bra. För veckan har vairt helt kanon! Åtminstonde helgen.
Veckan bestod som vanligt av skolan. Varit på gumnasiemässa i Malmö där de presenterade malmös gymnasim ( säger sig kanske själv ). Inget som intreserat mig mer än Framtidsgymnasiet eller agnesfrids gymnasiet. I fredags kom även Nathalie, mötte upp henne vid busstationen här i staffanstorp. vi skulle ha en fotohelg, men så blev det tyvär inte. Blev inte att kameran åkte med ut. Stack upp till Donken med TK och Steen. & dit kom även den andra steen, och hans polare. Otroligt skönt att träffa han igen, efter allt mög som hänt.  I går var nog den mest uppskattade dagen på väldigt länge. Var på väg hem från Donken igår kväll, när en gammal barndomsvän(Danijel) skickar sms och frågar vad som händer. Sagt och gjort så kommer han och hans kompis hem en runda. Har inte träffat han på år och dar, så det var en höjdpunkt. Satt och prata om gamla minnen, om framtiden, i stort sätt allt. Fler folk kom hem hit, så hela lägenheten har i stort sätt varit som en ungdomsgård. Men inget klår gårdagen/natten. ♥
Har blivit mycket körande oxå för den delen. Vilket är toppen! Vågade ta stora korsningen idag. Lite stolt över mig själv. Mamma känner sig säkrare, och jag med för den delen. :)
Söndagen(idag) har gått snabbt. Klockan är REDAN 20,12. Gick upp till Emil ( kusinen ) i morse, klippte han. & Snyggt blev det! Gick hem, tog ett bad och gjorde vid mig och sen iväg till Skurup för att lämna Jennie på skolan. Känns konstigt av någon anledning att köra ifrån henne där. "Man saknar inte kon förän båset är tomt".
Upp tidigt imorgon för en ny vecka i skolan. Blää! Sen en helg att se fram emot.
& om ni vill veta, så har jag fått förbannat mycket kramp i mina ben :-$ hihi -.-'
Nu ska jag ta mig lite kvällsmat & titta lite på tv.
Puss&Kram ;)
sarvi. haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0