♥ Dag 17 – Mitt favoritminne

Jag har inget driekt favoritminne vad jag kan komma på. Men många minnen med han under den tiden jag var som lyckligast. Mööööög. Orkar inte skriva om de :/

Min morgon var så gott som perfekt. Sov en hel natt för engångs skull.  vaknade till världens gulligaste sms. Rent av en toppen-morgon. Pluggade igårkväll, även mer plugg idag. Just nu väntar jag på att alex & Lundgren ska komma. Ska kolla på Tomten är far till alla barnen. LOVEIT!
Blir mer plugg sen, lite matte och lite Engelska. Prov imorgon. Får göra det bästa av det hela.
Var inne i Malmö igår ju för att få ett nytt däck till mammas bil. HELL YEAH, GUES WHAT?! Punktering på det också. Börjar tro att mamma inte ska ha någon bil? Eller åtminstonde inte en 940. Bara fler och fler fel. Därför ska jag övertala henne till en 740 ;)

Nu ska jag plugga, innan de små töntarna kommer hit (:
puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0